Najczęściej zadawane pytania:

Nasz serwis specjalizuje się w naprawie telewizorów, komputerów, laptopów, tabletów oraz sprzętu audio. Nie naprawiamy drobnej elektroniki, takiej jak słuchawki, pady, powerbanki czy piloty do TV.

Tak, naprawiamy elektronikę przemysłową bezpośrednio w firmie klienta. Usługa obejmuje kompleksową diagnostykę i naprawę na miejscu.

Nie, nie zajmujemy się wymianą matryc w telewizorach.

Czas naprawy zależy od wykrytej usterki oraz dostępności części. Może trwać od 4 do nawet 60 dni, jeśli konieczne jest sprowadzenie części z zagranicy.

Tak, w celu dostarczenia urządzenia do serwisu konieczne jest umówienie się na konkretny dzień i godzinę.

Nie, nie skupujemy żadnej elektroniki ani nie odbieramy jej za darmo. Nie jesteśmy lombardem.

Usługa diagnozy jest płatna z góry przy dostarczeniu sprzętu. Koszt diagnozy wynosi od 100 do 150 zł w zależności od rodzaju urządzenia, a w przypadku zgody na naprawę, kwota diagnozy jest zaliczana na poczet kosztów naprawy.

Tak, udzielamy gwarancji na wykonane naprawy. Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji znajdują się w regulaminie serwisu.

Tak, po wcześniejszym kontakcie z serwisem można dostarczyć sprzęt kurierem.

Koszty naprawy zależą od rodzaju uszkodzenia oraz potrzebnych części. Przed rozpoczęciem naprawy udzielamy szczegółowej wyceny.

Tak, oferujemy usługi modernizacji i uaktualnienia podzespołów, aby poprawić wydajność i funkcjonalność urządzeń.

Możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub odwiedzając nasz punkt obsługi klienta. Wszystkie dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej.

Partnerzy z którymi współpracujemy

Scroll to Top