Regulamin serwisu ND-Elektronik

1. Niniejszy regulamin dotyczy zasad oraz warunków świadczenia usług naprawy elektroniki przez firmę ND-ELEKTRONIK.PL z siedzibą w Sosnowcu, ul. Koszalińska 1i.

2. Serwis elektroniki wykonuje usługi dla osób prywatnych oraz firm (zwanych dalej Klientami).

3. Firma ND-ELEKTRONIK.PL jest czynnym płatnikiem podatku VAT, a wszystkie podane kwoty są ostateczną ceną prezentowanych usług (kwoty brutto).
4. Klient traktowany jest przez ND-ELEKTRONIK.PL jako wyłączny właściciel dostarczonego sprzętu, na zasadzie z art. 339 w zw. z art. 341 Kodeksu cywilnego, chyba że Klient wyraźnie oświadczy, że nie jest właścicielem sprzętu.
5. Pokwitowanie przyjęcia sprzętu do serwisu ND-ELEKTRONIK.PL jest podstawowym dokumentem uprawniającym do odbioru sprzętu. W ewentualności utraty pokwitowania, odbiór towaru umożliwia okazanie dokumentu tożsamości oraz podanie nr telefonu.
6. ND-ELEKTRONIK.PL zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, a także przestrzegania tajemnicy handlowej dotyczącej współpracy z Klientem.
7. ND-ELEKTRONIK.PL nie ponosi odpowiedzialności za dane oraz oprogramowanie i następstwa związane z ich utratą oraz za wady ukryte i fizyczne dostarczonego nośnika danych i / lub sprzętu elektronicznego.
8. Za akcesoria pozostawione w sprzęcie elektronicznym, a nie zgłoszone w momencie oddawania sprzętu do naprawy ND-ELEKTRONIK.PL nie odpowiada.
9. Klient ponosi pełną odpowiedzialność prawną za posiadane nielicencjonowane oprogramowanie oraz wszelkie dane przekazane łącznie ze sprzętem komputerowym wraz z dołączonymi nośnikami.10. Klient oświadcza, że jest świadomy, iż każda ingerencja w sprzęt elektroniczny (z wykluczeniem instalacji systemów i oprogramowania) lub diagnoza może spowodować utratę gwarancji producenta.
11. ND-ELEKTRONIK.PL zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania usług naprawczych z powodu niedostępności na rynku odpowiednich części zamiennych lub też innych przyczyn niezależnych od serwisu ND-ELEKTRONIK.PL
12. Pomimo wstępnej diagnozy serwis elektroniczny zastrzega sobie prawo do jej rozszerzenia, np. w przypadku stwierdzenia przez serwisanta dalszych uszkodzeń w dostarczonym sprzęcie. W przypadku braku akceptacji nowej wyceny ze strony klienta, serwis ND-ELEKTRONIK.PL zastrzega sobie prawo do pobrania kwoty diagnozy, ustalonej w aktualnym cenniku, a także pokrycia kosztów już dokonanej naprawy.


13. Instalacja oprogramowania jest możliwa tylko i wyłączne z wykorzystaniem legalnych licencji dostarczonych przez Zamawiającego.
14. Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania usługi przez ND-ELEKTRONIK.PL oraz w celach statystycznych i archiwalnych.
15. Klient oświadcza, iż został poinformowany o fakcie, że administratorem danych osobowych jest ND-ELEKTRONIK.PL , że ma prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania oraz, że podanie danych jest dobrowolne.
16. W przypadku gdy oddany do serwisu sprzęt jest naruszony (np. wcześniejsze naprawy serwisowe, ślady zalania i korozji, ślady upadku, samodzielne próby naprawy lub jakakolwiek inna ingerencja lub naruszenie konstrukcji) ND-ELEKTRONIK.PL zastrzega sobie prawo do doliczenia dodatkowych opłat bądź też zmiany warunków, wydłużenia lub odmówienia naprawy (po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego) – w przypadku odmowy naprawy przez jedną ze stron, Zamawiający zobowiązany jest do pokrycia kosztów diagnozy wg aktualnego cennika.
17. ND-ELEKTRONIK.PL informuje, iż sprawność użytkowa oraz stan wizualny sprzętu dostarczonego do naprawy może ulec pogorszeniu w wyniku wykonywanych czynności diagnostycznych i napraw (np. ukryte pęknięcia obudowy ujawniające się dopiero w trakcie naprawy, przetarte przewody, tasiemki itp.), co wynika z wad ukrytych, ujawniających się dopiero w momencie podejmowania ww. czynności. ND-ELEKTRONIK.PL nie ma na to wpływu i nie ponosi za to odpowiedzialności, a ewentualne koszty naprawy tych wad pokrywa Klient.
18. W przypadku nieodebrania sprzętu w terminie 7 dni od daty poinformowania Klienta
o możliwości odbioru sprzętu, naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 3 zł. brutto dziennie, którą musi pokryć Klient. Opłata jest naliczana również wskutek braku możliwości poinformowania Klienta o możliwości odbioru, wynikającej z jego winy (np. podany zły nr telefonu, bądź nieodbieranie telefonu, brak kontaktu mailowego itp.).
19. Jeśli sprzęt nie zostanie odebrany z Firmy ND-ELEKTRONIK.PL w terminie 3 miesięcy od daty poinformowania Klienta o możliwości odbioru , sprzęt przechodzi na własność Firmy ND-ELEKTRONIK.PL , lub ulega utylizacji.
20. ND-ELEKTRONIK.PL gwarantuje sprawne wykonanie usług wymienionych w potwierdzeniu wydania sprzętu z serwisu zgodnie z podanym okresem gwarancji (3 miesiące dla większości napraw i usług oraz 12 lub 24 miesiące w przypadku nowego sprzętu zakupionego za pośrednictwem firmy ND-ELEKTRONIK.PL licząc od daty wykonania usługi.

Chat Icon